earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





Best Ohh ~
Wednesday, April 27, 2011 | 2 comments
Hoi Hoi . ASSALAMUALAIKUM !
Lama kan tak update post ? Biaselah . Aku kan baru balik dari KL . Pegi KL buat ape ? Alamak Kau Ni ! Aku pegi tengok Konsert JB lah ~ skema je aku ni , tanye orang diri sendiri yang jawab ; p
Best ohh aku pegi . Aku nak pegi sana dah la hujan , jalan jem pulak tu ! HADOI ~
Mule mule aku sampai tu , mak aku tanye la orang yg jage jalan tu mane GREEN ZONE . Pastu die tunjuk la an . Aku pegi la , pastu aku tengok dulu T-SHIRT JB , mak aku kate nak beli ke ? aku kate nak nak ! Mak aku tanye orang yg jual baju tu , pastu die kate kena top up dulu ! Aku kate takpelah mama jom masuk dalam dulu ! Kat dalam stadium tu , aku dengar diorang terjerit jerit la . Diorang jerit sebab diorang ingat yg lalu kat pentas tu JB kot , tapi tu bodyguard JB -_________-
Aku dah mule pening , kan kena hujan . Persembahan mula2 persembahan Mizz Nina macam2 la ! Pastu dah habis persembahan semua tu , tunggu punya lah lama GILA BABAI ! Nak dekat setengah jam tunggu si JB ni . HAIH , JB ko buat ape ha ? Lame sangat . Sampai aku kena marah dengan cina gedik tu sebab diorang tak nampak ! Ape lah ! Pastu semua orang nampak ade jam saat kat screen pentas tu kan , lagi 15 minit JB nak timbul . Semua orang jerit "WE WANT BIEBER !" . Aku pun ape lagi ? Jerit ahh . Pastu Jb pun timbul , HAIH , akhirnya kau timbul gak JB oii ! Pastu die nyanyi , semua lagu sedap ! I LOIKE !  Pastu habis dah konsert die , aku nak lagi :( Tapi aku hairan nape sekejap sangat konsert die ? Setahu aku dia demam . Kesian die kan . Aku nak keluar stadium dah la ramai orang , sesak gila babai ! Pastu korang tahu aku jumpa siape ? JENGJENGJENG ! Aku jumpa Aliff Aziz ohh ! Yang artis tu ! Yang nyanyi lagi Sayang Sayang Sayang . Nak tangkap gamba ngan die tapi malu lah . Hee . Rugi jee :(
Hahaha . Penat aku tulis . BYEBYE . See u next month ! ;p
p/s : Die aku punya ! He is mine mine mine mine mine mine mine !!

NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts