earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





~Miss Epal~ PART 1
Saturday, April 9, 2011 | 0 comments
Cerita ni saya buat sendiri . Tiada minum kopi makan pasta ye ! Tidak ada kena mengena dengan hidup atau mati !
Pelakon pelakonnya Mia Sarah (Miss Epal) Aina (Kawan baik Miss E) Lisa (Kawan Baik Miss E) Natasha (Kawan baik Miss E jugak) Erina (Musuh Miss E) Eryn (Musuh Miss E) Ziera (Musuh Miss E)

Ceritanya …

Mia Sarah dengan nama penuhnya Tengku Mia Nur Sarah Bt Tengku Ridwan ialah seorang gadis yang baru berpindah ke Malaysia setelah selama 3 tahun dia belajar di Australia . Mia Sarah bangun dan melihat jam loceng telah menujuk pada waktu 8:15 pagi , dia terus bergegas mandi dan memakai baju yg baru dibeli olehnya semasa dia di Australia . Dia menyikat rambutnya dan melepaskan rambutnya dengan memakai cekak berwarna pink . Dia turun ke bawah untuk bersarapan pagi . Bibik Lala sudah
meyiapkan mushroom sup kesukaanya . Setelah sampai di Kolej Sunny (kolej baru) dengan pintunya automatic terbuka , dia rasa seperti di alam wonderland ! dengan karpet merah yang sungguh cantik , kolam ikan pun ada ! semuanya perfect ! Setelah berjalan dengan melihat dari atas ke bawah ke kanan ke kiri , dia terlanggar seorang budak perempuan yang perasan glamour di sekolah itu . Namanya Erina , Bapanya seorang usahawan yg kaya raya . Dia segera meminta maaf kepada Erina . Erina marah , dan dia menolak Mia . Mia bangun dan berkata “Saya sudah meminta maaf tapi mengapa awak tolak saya balik ?, “ . “Eh , hello , sory skit eh , awak tu yang buta jalan lengang lengok nak salahkan kite plak ! Ish ! , “ Erina membuat muka masam . “Ok lah , memang salah saya pun saya minta maaf ok ? , “ Mia membuat mulut muncung . Erina buat tidak tahu saja dan menjeling ke arah Mia .  Mia berjalan menuju ke kelasnya dia duduk di tepi seorang budak perempuan yang berkaca mata , rambutnya bertocang dua , dia di kelas digelar “Budak Pandai”. Namanya Aina .
Tapi sesetengah pelajar membencinya kerana kesombongannya .
Mia berasa bosan , dia segera memunggah handbagnya dan mengambil mp3 yang berjenama Apple . Dia mendengar lagu tak ingat dunia . Tiba tiba Aina menegur Mia , Mia tidak perasan kerana terlalu best mendengar mp3nya . Sepelas itu Aina menjerit “Hello ! , “
Baru dia terperasan . “Ohh , maaf saya tidak perasan awak menegur saya tadi ,” Mia tersengih . “Tidak mengapa , nama saya Aina ,” Aina menghulurkan tangan . “Nama saya Mia Sarah panggil Mia je , “ Mia dengan selambanya . Tiba tiba seorang budak lelaki yang baru masuk ke Kolej itu masuk ke kelas Mia . Semua orang memandang lelaki itu , ada mata yang tidak berkelip , ada juga yang ternganga .

Bersambung ………. *sori klau x best

NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts