earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





Hot Entry ! *semua kena baca
Thursday, July 7, 2011 | 0 comments
Hello earthlings . Kalau tak nak baca enry gila ni pun takpe. Tak wajib pun =P Well,sebenarnya aku nak cakap yg aku nak , nak ape? nak tuka url blog ini lah . Hahaha . Aku nak cakap ni sebab nanti aku tuka2 korang cari blog aku tak jumpa lak kan . So aku buat la entry ken . Aku akan bagi masa selama 7 HARI untuk bagi orang baca entry ni ok . N dah habis dah 7 hari tu (hari khamis kut) nanti aku akan terus tuka the url blog okies ! So nak tau aku tuka url aku jadi ape ?

http://nanapurplestory.blogspot.com/

Ingat tau that url ok ! Nanti aku nak tuka ok ? Kbye .

p/s : aku ni pasal tu pun nak cakap =P




NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts