earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





1Murid 1Sukan IMalaysia Memenatkan je -,-
Saturday, July 2, 2011 | 0 comments
Hello Marshmellow :3 Ni baru balik dari sekolah . Tak larat oooo tapi best ! Aku masuk acara lari , meganyam ketupat n tuju para (lastik getah kot) pastu mula mula aku datang sekolah an , semua org datang kat aku (perempuan ye) . Aku pun hairan kenapalah diorang datang kat aku en . Pastu diorang main main dengan rambut aku diorang cakap rambut aku macam ekor arnab #kurang asam -,-  Ya,sebab rambut aku kerinting n then bile bangun pagi die jdi kembang n bila ikat mestilah kembang gak en -,- Huh,ok ok jom cakap sal lari pulak . Aku lari kene pakai nombor kat baju , n then memang penat kami lari , aku ikut Ira dengan Arisya je , diorang berhenti aku berhenti . Tengok tengok sampai dah,aku pun cepat cepat lari pastu tengok tengok ada org sampai dulu dah . So,kami tak dapat nombor lah die nombor die 1 hingga 3 ja :( Pastu sampai sampai bengang gila. N then kami beli air sedap oooo ! Air sirap ada anggur ada #terliur aku pastu ada lawan tuju para pulak . Tuju para 1 rumah kena ada 5 org je . N then rumah merah(aku rumah merah) ada 6 orang . N aku duduk last sekali , pastu cikgu kate kat aku suruh keluar . Aku macam nak nangis je :( Pastu tengok2 rumah merah menang rugi gilaaa aku tak masuk ni semua pasal Cikgu Nadia ! Sape suruh buang aku hah ? Eii,pastu Ira n Arisya dapat hadiah :( Pastu anyam ketupat pulak.Aku tak pandai anyam.Pastu kakak2 darjah 6 diorang dah buat banyak dah ketupat aku , Ira n Arisya duduk senyap je pastu kami men buat je ketupat fesyen baru :D N then cikgu pasang lagu kami pun goyang2 badan hehehe. Haha n then sampailah acara penyampaian hadiah , aku tak dapat ok. N then anyam ketupat x dapat lari x dapat semua x dpat ! Heiyyooo ! Ok lah bye malas nak cakap panjang . Kbye : )

p/s: sori kalau ada salah ejaan ke apa,tak larat nak taip lah.


NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts