earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





30 First Comment Will Get A Free Header!
Saturday, December 3, 2011 | 22 comments
Assalamualaikum and hi peeps. Seriously, boringg gila cuti sekolah nih! Tak tahu nak buat ape dah XD Ok, semua dah makan? Dah? Bagus :) Errr, hari ni aii nak jadi baik kejap hari ni. LOL, siapa nak header percuma?

Hanya 30 comment pertama sahaja yang diterima, Nyatakan alamat belog dan isi syarat-syaratnya terlebih dahulu & Tidak akan diterima jika ianya tidak lengkap

Jom serbu ramai-ramai barulah meriah :P Saya hanya terima 30 komen sahaja kay? Lebih? Sorry ye kawan-kawan. Kenapa saya terlalu baik untuk memberi header percuma untuk 30 orang? Sebagai kenangan & ucapan terima kasih kerana telah menyokong saya dalam bidang blog. Terima Kasih sangat-sangat :D 

Tetapi, amaran! Header percuma ini hanya untuk followers yang telah ikhlas mengfollow saya sahaja! 

Syarat-syaratnya:

Nama penuh :
Nama panggilan :
Umur :
Alasan :
Pendapat tentang blog :
Alamat belog :

 Sebarang surat-menyurat tidak akan dilayan.

Kenapa ada syarat? Soalan itu sudah biasa didengar. Saya tahu sekarang mesti ada yang sedang mengata-gata aii kan? Hewhew, chill lah kawan^^ Saya tak sekejam yang awak sangkakan okayy.

Kalau nak isi dekat pendapat tu, janganlah puji yang terlebih okay! Cukuplah sekadar pujian biasa. Bukan tak tau, nanti tuan punya belog ni hidung dia boleh jadi kembang setaman! Hihihi. Blog ni bukan awesome sangat pun :)    

Okaylah, so apa lagi? Jom serbu ramai-ramai! Oklah, Wassalamualaikum.

It's the bad day ever today :(

NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts