earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





Hai. Saya kembali.
Sunday, February 12, 2012 | 0 comments

Assalamualaikum and hello everybody. How are you? Rindu aii tak? Eh eh :P Ok, lama tak update blog awesome  ni kan? Kayy, act saya baru habis peperiksaan intervensi pada minggu lepas.


How's my blog? Ohsem ke tidok? Saya guna skins akak Ziera. Skin dia cantik gila, you know. Mula mula, tak nak pakai. Sebab, tak reti nak buad header bersambung. Tapi, try berjuta-juta kali, alhamdullilah jadi juga akhirnya :)


Eh, korang macam mana sekolah? Ok ke tidok? Saya? Bolehlah. Sedikit bosan tapi lama-lama mesti best. Haha. Btw, saya dah tahu keputusan peperiksaan intervensi tu. Nak tengok? Okeh.


Bahasa Melayu (Pemahaman) : 85%
Bahasa Melayu (Penulisan) : 83%
Mathematics : 63%
Bahasa Inggeris : 68%


Pehhh. 2A 2B tu. Kauu hado? XD Tapi saya tak pandai Math dengan BI :( Sains belum dapat lagi. Berdebar-debar nak tahu sains. Harap-haraplah dapat A. Amin. Pray for me gais. Ktu je nak cakap. Oklah. Kbye,wassalamualaikum.




NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts