earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





Hello. New look again.
Saturday, March 3, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hello everybody. Sihat? Dah makan? Dah mandi? Okay, okay rindu saya takk? Mestilah kan kan kan? Ek eleh, siapa nak rindu dia kan? :p 


Amacam new look blog ni? Simple right? Bak kata Afyq Azwan, Simple is the best. Ohhyeah, you're right man. Header tu naiss ke idok? Actually, saya memang malas tahap gaban nak buat header. You know. you know. Pemalas lah katakan :p Btw, mesti korang tertanya-tanya kenapa saya letak title blog ni 'Hit The Lights' kan? Ala, itu kan lagu Selena Gomez. Tapi, sejak bila saya suka Selena ya? Sejak semalam rasanya.


Esok exam sebenarnya. Tapi saya just watlek duduk depan komputer dan online. Wuhuuu~ Dahlah esok exam BM 1 BM 2 & MT 2, Grrr, scaryyy~ Eh eh korang, doakan saya menjawab peperiksaan dengan tenang dan betul ye. Harap-harap dapat straight A's. Amin :D


Ok, nothing else to say. So, kbye, wassalamualaikum.


P/s; Seriously, I love this new look!

NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts