earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





Thank you my followers. I love yahh.
Tuesday, March 13, 2012 | 3 comments
Assalamualaikum and hello all humans. Macam mana korang? Sihat? Btw, saya saje je nak buat post for mah followers tetengah malam ni. Siapa tak hargai jasa followers kan? :)

Saya dengan sukacitanya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada followers-followers yang telah mengfollow blog saya yang kurang awesome ini. Alhamdullilah, followers daripada 636 meningkat kepada 648. Rasa bersyukur sangat. Thank you bebanyak ya korang :') Saya sangat menghargainya.

Ok. Annoying tak ayat aku? lol *kidding. Saya pun taktahu apa tujuan saya buat post ni. Hahaha. Bosann lah katekan. Oklah, itu jeh nak bagitahu. Eh eh, kejap kejap. Ada satu lagi nak cakap. Dear followers, please scroll down kejap. Heee.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Eh eh, rehat sebentar bersama Kit Kat :3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dear Followers this is for you!

and this


Hehehe. Sweet tak saya? Lol. Bukan sweet tapi sour. Haha. Act, saya ambil gambar ni dekat weheartit je. Malas nak buat sendiri lah. Loading PS lambatttttttt.

Haha. Ok itu jelah saya nak bagitahu. Goodnight people. Kbye, wassalamualaikum.





NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts