earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





Budak comel datang umah aku ! Weee ~
Thursday, February 10, 2011 | 0 comments
Hahaha . sori ek bukan datang umah aku , but datang umah org yg jage aku n adik aku !
Hehehe . die datang sebab aritu aku x gi sekolah sebab demam ! so , aku suruh la mak die datang kan , n then x pasal2 pulak 1 family die datang kecuali ayah die ; P Tapi die datang sebab nak tengok fb je ! Hish !! Bukan nak ckp pasal homework x pasal2 aku kene marah ngan cikgu sebab x siap homework ! walaupun x datang kene buat jugak homework tau tau tau ! Huhuhu . Mak die nak upload gamba at fb ! Pastu mak die nak bagi btul gamba tu sbb senget , ade ke pulak budak comel yg ajar aku ! cakap itu la ini la ! ; P
Tampar kang mampus jugak ; P !!

Korang mesti nak tahu sape budak comel kan kan kan ?
Huhuhu . sebenarnye name die DANIYAL HAIQAL !!!!
die tu comel so I panggil la die budak comel !!
ari ni org yg jage aku ngan adik aku tu die balik kampung so adik aku skarang kat umah die ! Aku ? Duk rumah sorang !! Hee~
Seronok gile lah !

NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts