earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





Tempahan Mengedit Blog
Saturday, February 5, 2011 | 3 comments
Tempahan Mengedit Blog
Tempahan ini boleh ditempah pada bilabila masa sahaja
Tetapi akan diedit pada hari Jumaat dan Sabtu ( hari lain tidak akan diedit, kecuali cuti umum )

Pembayaran untuk kanak kanak : ( 14 ke bawah )

Simple : RM 3 ( Top Up )
Sederhana : RM 5 ( Top Up )
Cantik + Perfect : RM 10 ( Top Up )

Pembayaran untuk dewasa : ( 14 ke atas )

Simple : RM 5 ( Top Up )
Sederhana : RM 10  ( Top Up )
Cantik + Perfect : RM 20 ( Top Up )


                       KANAK KANAK :
Simple saya akan edit : Header , Cursos , Background
Sederhana saya akan edit : Header , Cursos , Background , Widget tambahan
Cantik + Perfect saya akan edit : Header , Cursos , Background , Widget tambahan , Blockqoute , Banner

                      DEWASA :
Simple saya akan edit : Header , Cursos , Background , Widget Tambahan
Sederhana saya akan edit : Header , Cursos , Background , Widget tambahan , Shoutmix  ,
+ Apa yang anda mahu
Cantik + Perfect saya akan edit : Header , Cursos , Background , Widget tambahan , Blockqoute , Banner , Favicon
+ Apa yang anda mahu

Ada apa2 sila add fb saya ya , untuk mesej email + pass blog anda . Jika mahu add fb saya click sini
Tq .

NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts