earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





Photoshop the best !
Friday, March 18, 2011 | 0 comments

HELO KORANG ! Korang ade software photoshop ? Kalau ade sile angkat tangan macam saye
*tangan macam usop , hekhek . Yang takde Senyap !!!! Haha . Photoshop kan memang cantik giloss die nyee editan , macam nak cubit je tapi sabo je la . (aku sekarang tengah demam Hantu Kak Limah lagi , hoho)
Haha . Dah sekian lama aku menunggu kehadiran mu photoshop *eh eh nyanyi pulok
Ok2 . I download ni pun tahu kat blog Kak Tyra , sebab aritu bukak tuto die nampak la die bagi link photoshop tu . Tapi aku nak cakap , baik korang download kat kedai lagi bagus .
Kut2 la photoshop kite download tu ade virus ke hape ke *hoho ataupun komputer kite dah tua ala2 1000 tahun gitu ; P Teheee . Kalau mao tengok editan aku di photoshop bole la pegi I punya facebook ok ? I tamau tayang kat sini . Kang ade pulok yang minum kopi makan pasta kat gamba tu , HAISH . sabo jee la . Nanti aku bako kang Haha . Okla . Mau mati , eh eh silap mau tido . sebenarnya I tengah tengok cite RAJA LAWAK . Tahun depan mungkin ade RATU LAWAK pulak ann ? Haha .Okla . Nak cakap tadi an adik budak comel , masuk hospital sebab demam ngan penat . Kesian die . Nak nagis aku dibuatnye . *hoho . Ok that's all . Esok nak main bole sepak kat taman , dah lame x main ni *baru 2 hari . Haha . Byebye lah . NGEHNGEH . Malas nak cakap panjang . Bye and TQVM ! : D

p/s : hari ni aku tulis panjang tak ? Hee ~

NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts