earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





Weyy . Jelez tu cakap la .
Monday, March 28, 2011 | 2 comments
Hai korang . Emm . semenjak ni aku nampak banyaak guest yang bising bising bawak api sebab nak bako blog aku ! HAISH ! WTH ? Ok . Aku tahu kenape korang marah bagi yang sekolah sama aku , mesti korang marah aku cakap yang dalam post "Wah : D : D " tu kan ? Alaa . korang ni , aku tahu Amin tu hensem bla bla bla . So, jgn la ambik hati sangat okeh ? Senang , aku x suke sape sape dah ! HAMBIK KAU ! AKU NAK BUAT PENGUGUMAN BAHAWA SAYA AKAN SINGLE YE ! *takmau gelak !
Ni hati tengah geram gilossssssssssssssssssss ni !!! Second , ade pulok yang jadi klon Mania Story ni ! HAISH ! Wehh , kalo benci face to face lah ! Yang aku syak jadi guest guest gile ni ialah .. AAH ! MALAS NAK CAKAP ! dalam hati aku tengah ade api yg sangat panas ! SUDAHLAA !

NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts