earth people
Born To Die.
Why so serious?

Life is to hard, but I've try to move on :')

Twitter; @adriannabalqis Facebook; Adrianna Azam Instagram; adriannabalqis Ask fm; adryannablqis Keek; adriannabalqis Soundcloud; adriannabalqis


Theme ©





Untitled Post ♥
Sunday, July 31, 2011 | 2 comments
Hai hai assalamualaikum awak . Suke tak saya update ? \mestilah tak/ Actually,saya ngak tahu mau post ape seh . \indon pulak/ Korang hari ni puasa rite ? Yehh,I'm hungry now :/ Grrr . Saba saba . Yehh , tak lame lagi nak buka puasa raya kan :) Tapi takde mood nak raya lah . Mungkin raya tahun ni membosankan lah .

Semalam kan saya pegi Penang tau . Hoho , saya tengah cari patung angry bird kat sana . But , ada yang kecik lah and saya nak angry bird warna merah macam Nina . \tiru orang lah katakan/ tapi saya ada jumpa baju angry bird ~ Cantik giloss saya tengah pakai baju angry bird lah ni . Hihi , saya beli pembaris dia sekali .

Itu je nak cakap ok Selamat berpuasa kepada semua umat islam . Jangan main mercun kay =P Minta maaf lah kalau ada silap dan salah . Kalau ada terlanjur kata di dalam mana mana post minta maaf lah ye :)

Cantik tak header tu ? Buruk ke cantik ? Komenlah yee . Selamat berpuasa semua ! :) Kbye .



NEWER
PAST



Follow Me Profile Stuff Sites Posts